Želite izboljšati učinkovitost spletne strani?


Dobra spletna stran nastane na podlagi jasnega cilja. Pogosto je to pospeševanje prodaje oziroma pridobivanje povpraševanj, ali pa morda obveščanje javnosti. Doseganje ciljev lahko izmerite in na podlagi rezultatov izboljšate učinkovitost svoje spletne strani. S pomočjo spletne analitike tako mnogo bolje izkoristite svojo investicijo v splet. Če potrebujete nekoga, ki bo dolgoročno spremljal rezultate vaših spletnih investicij in vam pomagal s koristnimi nasveti, vam priskočimo na pomoč s skrbništvom.

   

Želim ponudbo >




Kako se lotiti spletne analitike?

Eno najmočnejših orodij za merjenje učinkovitosti na spletu je Google Analytics. Z njim merimo obiskanost spletne strani, vedenje obiskovalcev in še marsikaj. Z nekaj znanja lahko merimo tudi rezultate za specifične skupine obiskovalcev (npr. samo tiste, ki so na našo spletno stran prišli s Facebooka) in doseganje posameznih ciljev (npr. oddajo povpraševanja ali nakup).

Osnovno znanje o uporabi Google Analytics lahko pridobite na delavnici Napredna statistika – Google Analytics.

Skrbništvo: več kot le podatki

Pri zasledovanju ciljev na spletu vam lahko pomagamo s spletnim skrbništvom. Po posvetu z vami nastavimo in za vas spremljamo ključna merila učinkovitosti vaše spletne strani, vi pa redno prejemate poročila in nasvete za izboljšave. Skrbnik dobro pozna vašo dejavnost, hkrati pa je strokovnjak za splet, zato je koristen vir informacij in vaša opora pri sprejemanju strateških odločitev v zvezi s spletom.
Preberite več o skrbništvu >

   

Želim ponudbo >

 
Želim več informacij >


 







 




Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.