Analiza spletne strani
Postavite diagnozo
Analiza spletne strani združuje osnovne kriterije, po katerih lahko ocenite kakovost vaše spletne strani. Tako se boste lažje odločili, ali to potrebuje spremembe in kako se jih lotiti.
Informacije za vaš uspeh
Veste, da bi vaša spletna stran lahko bolje izpolnjevala zastavljene cilje, ne veste pa, kako to doseči. Analiza spletne strani vam bo pomagala narediti korak v pravo smer.
Zastavite jasne kriterije
Podatke iz analize boste lahko uporabili, ko se boste dogovarjali z načrtovalci in oblikovalci spletne strani.
Analiza spletne strani je primerna za vse, ki:
- Razmišljate o prenovi spletne strani in iščete prave smernice.
- Želite bolj učinkovito dosegati svoje cilje na spletu, pa naj bo to prodaja, pridobivanje povpraševanj ali komuniciranje o tržni znamki.
- Želite stroške spletne strani spremeniti v investicijo.
Kako
učinkovita je vaša sedanja spletna stran? Ali
dosega cilje, ki ste jih zanj zastavili? Kako lahko
izboljšate svojo predstavitev in poslovanje na spletu? Lahko vam pomagamo pri odgovarjanju na taka in podobna vprašanja. Podali vam bomo
zgoščeno oceno spletne strani in predlagali, kako jo lahko izboljšate.
Analiza vaše spletne strani bo obsegala naslednja ključna področja:
Organizacija in vsebine vaše spletne strani in
Veliko malih podrobnosti prispeva k doseganju ciljev. Pregledna in smiselna ureditev vsebin na spletni strani poskrbi za to, da obiskovalci na njej najdejo, kar iščejo in storijo tisto, kar od njih želite. Prepričajo jih učinkovita besedila in pozivi k akciji. Analiza vam lahko pomaga spremeniti slabo organizirane in nezanimive vsebine v takšne, ki bodo pritegnile vaše obiskovalce.
Oblikovanje
Prvi vtis je pomemben. Ustrezen videz spletne strani prispeva k vašemu ugledu in privabi takšne obiskovalce, kot si jih želite. Dobro oblikovanje je tesno povezano tudi z učinkovitostjo spletne strani. Tudi to bomo upoštevali v analizi vaše spletne strani.
Optimizacija za iskalnike
Če se vaša spletna stran ne nahaja na prvi strani iskalnih zadetkov, ste izgubili tudi do
90 % morebitnih strank. Pregledali bomo vašo spletno stran in ugotovili, kaj vse lahko storite za čim boljše uvrstitve med rezultati spletnih iskalnikov.
Analizo boste prejeli v obliki
preglednice s posameznimi kriteriji in njihovimi ocenami.
Oglejte si tudi: