Želite več obiska na spletni strani?
Namen spletne strani je doseganje vaših poslovnih ciljev. To je mogoče le, če nanjo privabimo kakovostne obiskovalce, ki bodo postali vaše stranke, kupci ali partnerji. Te lahko na svojo stran privabite v kratkem času, če se odločite za Google oglase, Facebook oglase ali oglasne pasice. Za dolgoročno izboljšanje obiskanosti spletne strani poskrbita optimizacija za iskalnike in nastop v družabnih medijih, kot sta Facebook ali Twitter.
Od kod prihajajo kakovostni obiskovalci?
- Spletni iskalniki: kar 90 % uporabnikov spleta na strani dostopa s pomočjo iskalnikov. Samo dva od desetih uporabnikov pogledata več kot le prvo stran rezultatov Googlovega iskanja.
- Družabni mediji: omrežja, kot sta Facebook in Twitter, so lahko vir dobro ciljanega obiska.
- Druge spletne strani in portali so zbirališča uporabnikov s sorodnimi interesi, ki jih lahko učinkovito nagovorite.
Izberite svoje občinstvo
Glede na cilje in naravo vaše dejavnosti se lahko odločite, kakšen obisk želite privabiti. Če želite, da vas najdejo tisti, ki s pomočjo spleta
aktivno iščejo ponudbo, kot je vaša, vam priporočamo
optimizacijo za iskalnike ali pa
Google oglaševanje.
Če dobro poznate opis in navade vaše ciljne skupine, vam lahko pomagajo
nastop v družabnih medijih,
Facebook oglasi ali pa
oglasne pasice. Vaša izbira pa je odvisna tudi od tega, ali potrebujete hiter porast obiska ali se bolj nagibate k dolgoročnemu izboljšanju.
Takojšnji učinki
Če je za vas pomembno, da obiskovalce privabite karseda hitro, bo za vas prava
kampanja spletnega oglaševanja. Klik na vaše oglase bo obiskovalce pripeljal na vašo spletno stran.
- Google oglasi se uporabnikom prikažejo, ko v iskalnik vpišejo prave ključne besede. Z njimi lahko takoj vzpostavite prisotnost na prvi strani Googlovih rezultatov in privabite aktivne iskalce.
- Facebook oglasi se prikazujejo samo posameznikom, ki ustrezajo opisu vaše ciljne skupine. Če je vaša spletna stran zanimiva za osebe določenega spola, starosti ali lastnosti, jih tja povabite s Facebook oglasi.
- Veste, na katere portale zahajajo vaše potencialne stranke? Od tam jih na vašo spletno stran pripelje oglasna pasica.
Dolgoročna izboljšava
Če želite, da se vaša spletna stran dolgoročno dobro uvršča med rezultati spletnih iskalnikov, se odločite za
optimizacijo za iskalnike. Prve izboljšave uvrstitve in obiska se bodo verjetno pokazale šele v nekaj mesecih, toda rezultati optimizacije so trajnejši in pogosto pomenijo manjšo investicijo kot pa oglasne kampanje.
Preberite več o optimizaciji za iskalnike >
Če nagovarjate ciljno skupino
končnih uporabnikov, in predvsem, če so ti relativno mladi, lahko odnos z njimi gradite na
družabnem spletu in jih od tam usmerjate na svojo spletno stran. Vaš kotiček družabnega spleta je lahko
Facebook stran, ki vam jo pomagamo vzpostaviti, znanje o družabnem spletu pa ponujajo naslednje delavnice:
Pri reševanju težave pomanjkljivega obiska vam z veseljem pomagamo. Hkrati pa namignemo še, da
obisk sam po sebi ni rešitev. Je samo pot do doseganja vaših ciljev. V ta namen pa mora biti spletna stran
dobro načrtovana in opremljena z
učinkovitimi vsebinami.